قوانین نویسندگی بزرگان - بخش اول
 
آموختن سن و سال نمی شناسد

نویسنده های عزیز!

چه کار می کنید؟

امروز می خواهم چند پست جالب دیگر معرفی کنم: توصیه های نویسنده های بزرگ!

فقط لطفاً قبل از این که به سراغ لینک ها بروید این ها را بخوانید و به خاطر بسپارید:

  1. این ها توصیه هایی کلی هستند، به این معنا که ممکن است برای شما جواب ندهند یا در موردتان صدق نکنند.  
  2. برای این که بدانید این توصیه ها برای شما هست یا نه تنها می توانید یک کار بکنید: تجربه! بنویسید و بنویسید و بنویسید. از نوشتن نترسید. نگران این هستید که وقتتان هدر رود؟ پس تنظیمش کنید. خلاقانه از وقتتان استفاده کنید.
  3. خودتان را محدود به توصیه ها نکنید. در مواقعی عکسشان بهتر جواب می دهد.
  4. این مورد از همه مهم تر هست و شماره های 1 و 2 و 3 را تکمیل می کند. لطفاً برای خواندنش به بخش دوم این پست مراجعه کنید!چشمک

آمادیده اید؟ پس برویم سراغ پست ها:

  1. ده قانون نویسندگی المور لنارد
  2. ده قانون نویسندگی مارگارت اتوود
  3. ده قانون نویسندگی رادی دویل
  4. قانون های نویسندگی اتیل و دانمور
  5. ده قانون نویسندگی هیلاری منتل

5 تا پست دیگر از این مجموعه مانده. این جاست که می گویند:

(( ادامه دارد...))

 

( البته می توانید به خود سایت بروید و بقیه را بخوانید! ولی گفتم قدم به قدم و آهسته پیش رفتن موثر تر است...)لبخند



نظرات شما عزیزان:

فلفل قرمز
ساعت21:54---22 مهر 1392
خیلی خیلی ممنون بابت توضیحات و انتقاداتتون . شاید تو جواب نظراتتون یه کم خواستم سر به سرتون گذاشته باشم ولی به محض این که کارم رو از سر بگیرم

(به احتمال 99 درصد دور و بر اردیبهشت یا خرداد) همه نکاتی رو که تو نظرات به من گفتید مد نظر قرار می دم. اگر همه مثل شما بودن و اهل انتقاد و ... بودن وبلاگ من الان تعریف دیگه ای داشت!!
پاسخ: خواهش می کنم. می فهمم چی می گی، همینه دیگه! امیدوارم چیزهایی که گفتم مفید واقع شه. موفق باشی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 10:44
RP 2.0

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 50162
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1